PROJEKTI

Dani medijske pismenosti
Dani medijske pismenosti projekt su Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, koji se u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja provodi svake godine u proljeće, od 2018.
Tijekom proteklih godina, u Danima medijske pismenosti sudjelovalo je više od 137 tisuća djece, adolescenata i odraslih u više od 2500 događanja diljem Hrvatske, a u sklopu projekta objavljeni su i 31 brošura, 34 videolekcije i 6 digitalnih kvizova, koji se koriste za medijsko obrazovanje u obiteljima, vrtićima, školama, knjižnicama i drugim ustanovama.

Europski dan jezika
Na inicijativu Vijeća Europe, Europski dan jezika obilježava se 26. rujna, još od 2001. – u suradnji sa Europskom komisijom.
Diljem Europe, 700 milijuna Europljana zastupanih u Vijeću Europe s 46 država članica, potiču se na učenje što više jezika, u svakoj životnoj dobi, u školi i izvan nje. Budući da je jezična raznolikost alat za postizanje većeg međukulturnog razumijevanja i ključni čimbenik bogate kulturne baštine našeg kontinenta, Vijeće Europe promiče višejezičnost u cijeloj Europi.

Tjedan financijske pismenosti: Svjetski tjedan novca / Europski tjedan novca
Hrvatska, predvođena Ministarstvom financija, kao nacionalnim koordinatorom naše zemlje u području financijskog opismenjavanja, i ove se godine aktivno uključuje u globalne inicijative obilježavanja Svjetskog i Europskog tjedna novca.
U razdoblju od 18. do 24. ožujka mnogobrojnim aktivnostima će se i, na nacionalnoj razini, obilježiti Svjetski i Europski tjedan novca, kako bi se dodatno podigla svijest o važnosti financijske pismenosti i osnaživanju pojedinaca sa svrhom boljeg upravljanja svojim financijama za sigurniju budućnost.
Cilj je potaknuti građane, a osobito mlade, na aktivno promišljanje o upravljanju svojim financijama kroz različite aktivnosti, kao što su radionice, seminari, konferencije, webinari, edukativne igre i dijeljenje iskustava.

Spelling Bee
Spelling Bee je natjecanje u kojemu natjecatelji trebaju slovkati riječi različitih razina složenosti nakon što ih prethodno čuju i upamte. Ako pri tome pogriješe, gube pravo na daljnje sudjelovanje. Svaka razina složenosti predstavlja jedan krug. Natjecatelji su isto godište, odnosno jednake razine znanja.
Koncept je nastao u SAD-u, a danas se natjecanja takve vrste održavaju diljem svijeta u raznim varijantama.
Cilj je natjecanja potaknuti učenje engleskoga jezika i osvijestiti važnost pravopisa, napraviti slovkanje zabavnim za učenje te razvijati suradnju i natjecateljski duh među učenicima.
Provedeni projetki
Glagoljički suvenir
Učenici 6. razreda na nastavi Hrvatskoga jezika odradili su projekt Glagoljički suvenir. Na radionici Pišemo glagoljicom upoznali su se s glagoljskih slovima i vježbali pisanje. Potom su izradili...
Priča jesenskoga šešira
Učenici 5. razreda na satu Hrvatskoga jezika predstavili su projekt Priča jesenskoga šešira. Šešire su ukrasili jesenskim plodovima i raznobojnim lišćem te su pred razredom ispričali svoju jesensku...