Dani medijske pismenosti: Digitalni tragovi / Digitalni tragovi i društveni mediji

Učenici 6. razreda su na satovima engleskog jezika i informatike bili upoznati s pojmovima digitalni tragovi i digitalni identitet. Razgovarali su o tome kako oblikovati pozitivne digitalne tragove te zašto su oni važni. Razgovarali su i o zaštiti svojih osobnih podataka te opasnostima na internetu. Na satu engleskog jezika pogledali su video uratke koji ih upozoravaju na to što sve ostaje za njima nakon objave na društvenim mrežama. Na satu informatike su izradili različite igre i aktivnosti u online alatima (Wordwall, WordArt, Canva). Voditeljice aktivnosti bile su Sanja Pratljačić, učiteljica engleskog jezika, i Marina Vuković, učiteljica informatike.

Učenici 8. razreda su na satu razrednika saznali kako rade algoritmi na društvenim mrežama i zašto se svakome od nas prikazuju drugačije objave i prijedlozi videozapisa. Saznali su što su filter mjehurići i kako se grupiraju i koriste naši podaci koje ostavljamo na društvenim mrežama i internetu. Odgovore su pronašli u videolekciji “Algoritmi koji prate naše digitalne tragove” koju je u sklopu 5. Dana medijske pismenosti pripremila Leali Osmančević, magistra komunikologije. Voditeljica aktivnosti bila je Sanja Pratljačić, učiteljica engleskog jezika.

Pročitajte još

Vježba članova Crvenog križa

Vježba članova Crvenog križa

Članovi Crvenog križa naše škole održali su vježbu osnovnih postupaka pružanja prve pomoći mladim planinarima Planinarskog društva Dilj gora na Grabovcu. Zahvaljujemo se svim organizatorima i...

Zaštićeni krajobraz Gajna

Zaštićeni krajobraz Gajna

terenska nastava razredne nastave (biljni i životinjski svijet poplavnog pašnjaka).Uz stručno vodstvo učenici su vidjeli slavonsko-srijemsko podolsko govedo koje je stara hrvatska pasmina domaćeg...

Skip to content